Δράσεις στο μάθημα των Γερμανικών

Schatzsuche  – Παιχνίδι του χαμένου θησαυρού

Η αξία του παιχνιδιούστην εκμάθηση της ξένης γλώσσας είναι μεγάλη. Προτρέπει τους μαθητές να συνεργαστούν, οδηγεί στην αυθόρμητη και ενεργή μάθηση, βοηθά την εμπέδωση των διδακτικών ενοτήτων και είναι κίνητρο για συμμετοχή όλων των μαθητών καθώς προσφέρει χαρά.

Με γνώμονα αυτούς τους παράγοντες,  οι μαθητές της Β γυμνασίου των τμημάτων των Γερμανικών συμμετείχαν στις 13-2-2024 και στις 28-3-2024 στο “Παιχνίδι του Χαμένου Θησαυρού”, στα πλαίσια της ενότητας “Die Schulräume” (Οι χώροι του σχολείου), το οποίο οργάνωσε η καθηγήτριά τους Ροδούλα Λόλα. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και αναζητούσαν στους χώρους του σχολείου στοιχεία – ενδείξεις που τους βοηθούσαν να πάνε στον επόμενο χώρο, με τελικό σταθμό την αίθουσα των Γερμανικών. Στο τέλος της δραστηριότητας υπήρξε η αξιολόγηση της δραστηριότητας από τους μαθητές και μια γλυκιά έκπληξη!

Glossomobil 2.0 – GoetheInstitut

Οι μαθητέςτης Α’ γυμνασίου των Γερμανικών είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος στις 3-4-2024 στο διαδικτυακό εργαστήριο που διοργανώθηκε από το Γερμανικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης και την κα. Αθανασία Τερζόγλου, ύστερα από αίτηση που έγινε από τις καθηγήτριες Γερμανικών του Γυμνασίου, Ροϊδούλα Λόλα και Άννα Παναγιωτάκη.

Το Glossomobil είναι ένα διαδικτυακό εργαστήριο που προσφέρει ένα υπέροχο ψηφιακό ταξίδι στη Γερμανία, τη γλώσσα και τον πολιτισμό της μέσα από εικόνες, βίντεο και κουίζ που προσαρμόζονται στο επίπεδο των μαθητών.

Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να συνεργαστούν και γνωρίσουν νέες εφαρμογές που βοηθούν την εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας. Το εργαστήριο στέφθηκε με επιτυχία καθώς οι μαθητές κατάφεραν να ανταπεξέλθουν πολύ καλά σε όλες τις δραστηριότητες.

Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.